Piegāde un atgriešana
Zemāk mēs piedāvājam visatbilstošāko informāciju par piegādes veidiem, cenām un noteikumiem, atgriešanas un garantijas nosacījumiem.
Izvēlieties interesējošo tēmu
Unisend pakomāti
Pasūtījumi virs 50 € tiek piegādāti uz pakomātiem BEZ MAKSAS. Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 50 €, piegādes cena ir 2,50 €. Pēc apmaksas pasūtījums tiek piegādāts 3-5 darba dienu laikā. Kad sūtījums ir nogādāts pakomātā, saņēmējs tiek informēts ar SMS un e-pastu, norādot durvju atvēršanas kodu.
Omniva pakomāti
Pasūtījumi virs 50 € tiek piegādāti uz pakomātiem BEZ MAKSAS. Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 50 €, piegādes cena ir 2,50 €. Pēc apmaksas pasūtījums tiek piegādāts 3-5 darba dienu laikā. Kad sūtījums ir nogādāts pakomātā, saņēmējs tiek informēts ar SMS un e-pastu, norādot durvju atvēršanas kodu.
Atgriešanas procedūra
Jūs varat atgriezt savu pirkumu 14 dienu laikā no piegādes datuma, ja vien neesat to atvēris, izmantojis vai sabojājis ražotāja iepakojumu. Mēs pieņemsim atpakaļ sūtīto preci. Lai atgrieztu preci, jums jāiesniedz pieprasījums (veidlapu jums var nosūtīt DIAMONDLINE.LV darbinieks pa e-pastu), kurā jānorāda sīkāka informācija par pasūtījumu: pasūtījuma numurs, datums, prece, cena, piegādes datums. Pieprasījumā jānorāda atmaksājamās summas konts.
Preču atgriešanas nosacījumi
Atgriežot kvalitatīvas preces, jāievēro šādi nosacījumi:
- atgrieztajam produktam jābūt oriģinālajā iepakojumā un labā stāvoklī;
- precēm jābūt neizmantotām un nesabojātām Pircējam;
- precei jābūt labā stāvoklī (neskartām etiķetēm, neskartai aizsargplēvei utt.) Tas neattiecas uz zemas kvalitātes preču atgriešanu;
- atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēma Pircējs;
- Atgriežot produktu, jums jāuzrāda pirkumu apliecinošs dokuments un garantijas kupons (ja tāds ir izsniegts).
Atbilstošas kvalitātes preču atgriešanas gadījumā, ja Pircējs atkāpjas no distances līguma 14 dienu laikā, Pircējs sedz tikai tiešos preču atgriešanas izdevumus.
Pircējam atgrieztās preces jānosūta ar kurjerpastu uz fizisko veikalu Šauļos, Vilniaus ielā 97, LT-76356 Šauļos.
Gadījumā, ja preču atgriešanas iemesls ir neatbilstoša kvalitāte, DIAMONDLINE.LT apņemas uz sava rēķina aizstāt neatbilstošas kvalitātes preces ar atbilstošas kvalitātes precēm vai atmaksāt par precēm samaksāto naudu. Saskaņā ar likumu Pārdevējs apņemas nekavējoties un ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs saņem Pircēja paziņojumu par atteikumu, atmaksāt Pircējam visas Pircēja samaksātās summas, ieskaitot Pircēja samaksātos piegādes izdevumus.
Informējam, ka strīdīgas situācijas gadījumā pircējiem vispirms jāsazinās ar pārdevēju, un, ja strīdu neizdodas atrisināt, viņiem ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības birojā (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e-pasts: tarnyba@vvtat.lt, tālr. 8 5 262 67 51, fakss. (8 5) 279 1466, tīmekļa vietnē www.vvtat.lt vai aizpildot pieteikuma veidlapu EGS platformā http://ec.europa.eu/odr/.
SVARĪGI! Ja jums ir kādi jautājumi par atgriešanu vai pēcpārdošanas apkalpošanu, vienmēr varat mums zvanīt pa tālruni +37065442885 vai sūtīt e-pastu uz info@diamondline.lv
Jūs varat mūs atrast Vilniaus g. 97, LT-76356 Šiauliai. Darba laiks: I-V 09:00 – 18:00.
- Uz visiem DIAMONDLINE.LV pārdotajiem elektroniskajiem produktiem attiecas ražotāja garantijas termiņi un prasības. Saskaņā ar Eiropas Savienības direktīvām uz visiem produktiem attiecas vismaz 24 mēnešu garantija.
- Pircējam, kurš iesniedz preci garantijas remontam (Pārdevējam vai ražotāja pārstāvjiem), kopā ar preci jāiesniedz pirkuma dokumenti (rēķins). Ja iepriekš minētie dokumenti netiek iesniegti, Pārdevējs vai ražotāja pārstāvis ir tiesīgs atteikties pieņemt izstrādājumu garantijas remontam.
- Ražotāja vai Pārdevēja garantijas saistības ir spēkā, ja nav pārkāpti preces lietošanas nosacījumi.
- Preču, uz kurām attiecas ražotāja garantija, lietošanas nosacījumi ir norādīti ražotāja lietošanas instrukcijā.
- Garantijas saistības netiek piemērotas, ja ierīce ir bojāta dabas stihiju, elektroenerģijas padeves traucējumu, mehānisku vai ķīmisku bojājumu dēļ (ierīce ir sadauzīta, izjaukta, tās iekšpusē ir iekļuvis šķidrums vai citas vielas, ādas virsmas ir saplēstas, saplēstas, saskrāpētas, nokrāsotas u.c.), kā arī gadījumā, ja ierīce ir nepareizi iezemēta, sarūsējusi, bojātas garantijas uzlīmes vai jebkurā citā gadījumā, ja nav ievērotas preces lietošanas instrukcijas vai preces lietošanas nosacījumi.
- Elektroiekārtu garantijas remonts un nomaiņa tiek veikta pēcpārdošanas servisa punktā, kas atrodas Vilniaus g. 97, LT-76356 Šauļi. Lai saņemtu garantijas servisa pakalpojumus, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni +37065442885 vai pa e-pastu info@diamondline.lv
Nepieciešama palīdzība?
Ja jums ir papildu jautājumi, lūdzu, sazinieties ar: